Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2013 12:26 - Алкохол
Автор: hannie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1428 Коментари: 0 Гласове:
2



Алкохолът е доста лошо нещо...
Кара те да правиш неща, с които не би се съгласило съзнателното ти аз. Ок, приемам, че само изкарва най-дълбоките ти желания на яве, но за да са подтиснати толкова дълбоко сигурно си има причина. Глупости, правим глупости, не мислим за последствия... И оправданието е - веднъж се живее, какво толкова!! И това е глупаво..

После съзнателното аз е  малко объркано от постъпките на алкохолното аз. Чуди се, дали е толкова лошо направеното или няма да има сериозни последствия. Благодарно е поне, че се е напило до толкова, че да не предаде на съзнателното аз всички детайли от спомените, ами само отделни моменти. Защото иначе как ли щеше да живее със себе си съзнателното аз? Не знам.

Аз повече няма да пия. И всеки път се повтаря и повтаря същата ситуация, а странното е, че съзнателното аз го позволява.. Не знам на какво се дължи, защо забравя колко е съжалявало предишния път? Този път обаче се надявам да е окончателен отказът от алкохола, защото стореното беше най-големият кошмар на съзнателното аз, всичко което някога беше намирало за важно - отиде на кино... И най вече разумът, а това не мога да си го простя. 

Мразя глупави хора, а тази седмица бях на царския трон на глупаците!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hannie
Категория: Изкуство
Прочетен: 170377
Постинги: 72
Коментари: 72
Гласове: 213
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930