Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 15:48 - Без изход или с два
Автор: hannie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1858 Коментари: 1 Гласове:
1



Нали сме чували думите на възрастните, че мечтите били за деца, имайки в предвид, че един пораснал, здравомислещ човек няма да се втурва да гони невъзможности, зарязвайки сигурността. Да, чували сме ги.. но ние, живеещите в облаци, не вярвахме, чакахме. Ние бяхме сигурни, че точно на нас ще се случат невероятните филмови сцени, че сме гении..Какво от тук нататък. Вече възрастни ли сме след като осъзнахме? Вече няма ли да повярваме?
Защо започвам да мисля, че мечтите само ме приковават към един невидим стол, всичко около мен се движи, а аз стоя и съм в плен, и започвам да искам да спра да мечтая.. Защо най-святото и истинско нещо, моето спасение, бряг, защо то започва да изглежда смешно и глупаво?
Безизходица.
Спомняте ли си онзи, лудия човек, който наблюдаваше онази жълтосветеща електрическа крушка, как я пазеше от минувачите и как и говореше, как я сложи в сърцето си и как умря толкова щастлив, макар и от токов удар.
А спомняте ли си.. онази богата старица, имала всичко, мъж, деца, басейн, редактирала известни модни списания.. едва ли я помните.
Всъщност исках да докажа, че този, живеещият в другия свят, ще живее вечно тук, в реалния, ще го запомнят.. обаче спрях да го вярвам. Е да.. най-тъжното нещо съобщавам.. не вярвам в нищо, в което съм вярвала до сега. И май наистина се случи непростимото..мъртви са.



Тагове:   изход,


Гласувай:
1



1. анонимен - Те никога няма да умрат поради пр...
18.05.2010 18:39
Те никога няма да умрат поради простата причина (и тъжна истина) че никога не са живяли.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hannie
Категория: Изкуство
Прочетен: 170342
Постинги: 72
Коментари: 72
Гласове: 213
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930