Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 16:04 - Вчера
Автор: hannie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1286 Коментари: 0 Гласове:
0



Добро утро Боб!
Вчера ходих на пазар,щом излязох от магазина пред мен блесна изключителното и прелестно шоколадово дърво,Боб,не знам как успях да откъсна очи от него!Подминах го с две стъпки и в този момент жената се спря да купува домати.Краката ми трепереха,Боб,застанах с гръб към дървото,но напираше невероятното желание да се обърна.Какво ли щеше да стане ако се бях обърнал,Боб?Жената се забави много повече от колкото можех да понеса,Боб!Някак се прибрахме,но не можех да спра малката нощна музика в главата си,Боб.
Боб,мисля че наскоро съм обезумял!Започвам да го виждам на всякъде,постоянно е в сънищата ми.Защо го сънувам,Боб,помогнете ми!Мисля,че съм готов да изневеря на жена си с него,какво да направя,защо ме привлича толкова?
Боб има и друго,напоследък се замислям за самоубийството.
Не мога ли просто да скоча от най-високия покрив и да падна върху асфалтираната уличка до най-близкото училище?До всяко училище трябва да има поне по една по височка сграда,за да могат всички ученици да се мятат когато си пожелаят,да живее ученическото право.И ученикът е човек,също като нас!Човекът има правото да избира как да умре,може да го остави просто на съдбата или може да избере да не е зависим от нищо поне веднъж в живота си!Нали знаете,Боб,не всеки е достатъчно силен да го направи,не се отчайвайте,няма да изчезне населението на планетата.Разбирам,че би било модерно да се самоубиваш,все пак е само веднъж в живота,но не ставайте песимистичен,Боб,не е възможно на всеки да му допадне идеята за дългия полет.
Боб,мисля че и вие трябва да помислите за правото на избор,не сте ли си мислили за възможностите,които може да изникнат,когато си дойдете вкъщи? Аз мисля,че е повече от необходимо да прекратите спора със съвестта си,все пак трябва да си поживеете преди да се самоубиете.
Помислете над думите ми,Боб!
Ще ви давам идеи до гроб-Ноа.


Тагове:   Вчера,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hannie
Категория: Изкуство
Прочетен: 170415
Постинги: 72
Коментари: 72
Гласове: 213
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930